Jadid Online
جدید آنلاین
درباره ما تماس با ما Contact us About us
دو چهره تهران

مجموعه عکس
تعطیلات نوروزی، تهران شلوغ و پردود را به شهری دیگر مبدل می کند؛ کوچه و خیابان های آن به طور عجیبی خلوت و آرام اند و هوای آلوده آن پاکتر از هر موقع دیگر سال است.

هزاران تن از مردم شهر آلودگی ها را با خود به بیرون از شهر می برند و به تهران خسته فرصتی برای تنفس می دهند. این در حالی است که چند روز پیشتر از آن، در واپسین روزهای سال، تهران پرسروصداترین لحظاتش را تجربه می کرد و در آغوش دود غلیظ ماشین ها و کارخانه ها غنوده بود.

خیابان ولی عصر، شاهراه تهران است. هر بار که که واقعه ای بر این شهر گذشته، نسبت به آن تغییر نام داده است: خیابان پهلوی، خیابان دکتر مصدق، و سرنجام خیابان ولی عصر. اگر جشن پیروزی فوتبال باشد یا عزاداری امام حسین، جشن انتخابات یا راه پیمایی مخالفان، سهم بزرگی از این اتفاقات نصیب این خیابان می شود.

تهران در روزهای آخر سال و نخستین روزهای سال نو دو چهره کاملا متفاوت دارد. از میدان راه آهن تا میدان تجریش در امتداد خیابان ولی عصر فاصله خوبی برای دیدن نمونه های این تغییر است. در عکس های این صفحه نماهایی از تهرانِ پیش و پس از آغاز نوروز را کنار هم می بینیم.

Flash برای نصب نرم افزار فلش اینجا را کلیک کنيد.


 به صفحه فیسبوک جدیدآنلاین بپیوندید

ارسال مطلب
- شگوفه از کابل، 2009/03/29
سلام
شهر تهران هم کم از کابل نیست ، البته در بیروبار (شلوغی) موترها یا ماشین ها
امید سرک های کابل هم مانند سرک های ایران بزرگ شود .

سپاس
- یک کاربر، 2009/03/27
موضوعات انتخابیتان جالب توجه و گاه عالی وبی نظیراند، اما متاسفانه کیفیت هنری عکس های بسیاری از گزارش هایتان ضعیف و در مواردی بی ارزش و پیش پا افتاده است . کاش میشد برای عکس و عکاسی، اهمیتی در خور قایل می شدید . رفع تکلیف در شأن شما نیست.
Home | About us | Contact us
Copyright © 2024 JadidOnline.com. All Rights Reserved.
نقل مطالب با ذكر منبع آزاد است. تمام حقوق سايت براى جديدآنلاين محفوظ است.